czwartek, 11 lipca 2013




ODŻYWKA JANTAR 


 Jak dla mnie to najlepszy olejek jaki kiedykolwiek miałam :)
Dużo o nim czytałam i wkońcu poszłam do apteki i zakupiłam . Jest on bardzi tani bo zaledwie 10,11 zł zależy w jakiej aptece.
Odżywkę tą używam już ponad miesiąc, włosy naprawdę zaczęły mi szybciej rosnąć , ogólnie włosy rosną mi bardzo powoli tak 1 cm na miesiąc a dzięki tej odżywce urosły około 2 cm !!
dla mnie widać różnice, poza tym włosy są gładkie, odżywione i nie wypadają, co jest kolejną zaletą tej odżywki!!!:)
Pojawia się także mnóstwo nowych baby hair , dzięki którym wyrastają nam nowe małe włoski:)
Jedynie co przeszkadza, to szklana buteleczka, która łatwo może sie stłuc i niezbyt wygodne wylewanie tego olejku, ale można sie jakoś przyzwyczaić, zapach tej odżywki jest troszkę męski ale prawie w ogóle się tego nie odczuwa.
Według producenta buteleczka powinna starczyć na 3 tygodnie, przy czym ja stosując ją każdego dnia wieczorem i pozostawiając ja na całą noc zużywam ja troszkę szybciej, odżywki nie trzeba nakładać dużo, jest dosyć wydajna i za takie niewielkie pieniadze jest GODNA POLECENIA !!
Jeśli zależy wam na poroscie i na braku wypadania włosów to szczerze mogę wam ją polecić
Jest naprawde super, trudno ją zdobyć ale trzeba szukać w aptekach zielarskich lub na allegro
Podam wam link:


ODŻYWKI JANTAR


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz