czwartek, 11 lipca 2013



ODŻYWKA DOVE- NA ZNISZCZONE KOŃCÓWKI


Odżywkę tę stosuję niecały miesiąc, lecz już zdążyłam zauważyć pozytywne efekty tej właśnie odżywki
Kupiłam ją dlatego, że mam bardzo rozdwajające sie koncówki przez które nie umiem zapuscić włosów, wiadomo łamia sie na końcach, są suche, szorskie,cieżko się je rozczesuje, ponieważ końce się plączą...
+ bardzo ładnie pachnie, zapach nie jest intensywny ale po umyciu nawet po wysuszeniu włosów czuć go na włosach
+ odżywka w pełni spełnia swoje zadanie- odbudowuje zniszczone koncówki i maksymalnie je nawilża dlatego przekonała mnie to siebie i napewno znów ją za niedługo zakupię..
+. nie jest droga, kosztuje zaledwie 12 zł czasem 14 zł , jak dla mnie nie jest to dużo za taką odżywke
+ nie obciąża włosów, włosy nie są po niej ani przetłuszczone, ani tłuste ani w żaden sposób negatywnie na nie nie wpływa
+. łatwo się ją zmywa, ale także łatwo nakłada i szybko spłukuje
+. jest bardzo wydajna, jeżeli ktoś używać ją będzie tylko na końcówki to zapewne będzie ją miał przez jakiś miesiąć a nawet i dłużej, zależy też od tego ile jej da i jak często bedzie jej używać..
+.włosy są po niej miękkie, łatwo się rozczesują, ładnie pachną i przede wszystkim są nawilżone.
+. Odżywka ta nadaje włosom ładny , naturalny blask !

Polecam tę odżywke osobom, które tak jak ja borykają się z rozdwajającymi sie koncówkami !:))
mam nadzieję że te 8 plusów jakie wymieniłam, skuszą was to zakupu tej odżywki, efekty zobaczycie sami juz po paru stosowaniach i zapewne pójdziecie kupić ją znowu:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz